Vår markedsføring er målbar. Vi er ikke alltid opptatt av å nå alle, men de riktige. Vi ønsker å engasjere det etablerte publikummet, men like viktig — finne nye, potensielle fans og kunder. Vi bygger målgrupper basert på artisten eller kundens egen data og innsikt.

Du bør eie og ha tilgang til data du selv genererer. Når du selger billetter til en konsert eller noen hører på sanger i en streamingtjeneste eller nettside, så legger brukeren igjen data som er verdifull for deg. Vi hjelper oppdragsgivere med å samle all dataen og forvalte den på best mulig måte, etter gjeldende lover og regler. Oppdragsgiveren vil eie dataen og vil kunne, til enhver tid, hente de ut.

Et eksempel på hva dataen kan brukes til, er at om en som bor i Tromsø trykker på en link for å høre musikk av en artist, så kan den artisten annonsere mot samme person når den har konsert i Tromsø. Og motsatt.

Noen prosjekter:

Logo Øyafestivalen

Øyafestivalen

øyafestivalen.no
Logo Live Nation

Live Nation

livenation.no
Logo Findings Festival

Findings Festival

findings.no
Logo Nordisk Film Kino

Nordisk Film Kino

nfkino.no
Logo Disney on Ice

Disney On Ice

Logo FKP Scorpio

FKP Scorpio

Alan Walker

Alan Walker

alanwalker.no
Enrique Iglesias

Enrique Iglesias

Kontakt

Sindre Horseby

+47 93 28 25 25

Markus Moe Hansen

+47 99 41 88 42